Tema: Re: naujos gatves ir komunikaciju tiesimas - nuosavybe?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-02-24 10:12:46
"Pavidalas" <langas@lithuanian-mint.lt> wrote in message
news:go09s4$duj$1@trimpas.omnitel.net...
> dabar projektavimo salygose man nurodyta prisijungti prie konkretaus tasko
> kuris (su visais vamzdynais) priklauso privatiems savininkams GAVUS JU
> LEIDIMA (siuo atveju kanalizacija, lietus, vanduo).

Reiktu ziureti kaip tas reikalavimas suformuluotas ir ant kiek jis teisetas.
Nes reikalavimas projektavimo savade jungtis prie komunikaciju, kurioms
reikalingas privataus savininko leidimas.... O ka jei neduosiu ? Net uzh
shimta tukstanciu milijonu ? Viskas - uzsidenge tavo namo statyba ? Kazkaip
nesirisha man shita vieta...