Tema: Re: naujos gatves ir komunikaciju tiesimas - nuosavybe?
Autorius: Pavidalas
Data: 2009-02-24 10:07:32
bet pvz.: dabar projektavimo salygose man nurodyta prisijungti prie
konkretaus tasko kuris (su visais vamzdynais) priklauso privatiems
savininkams GAVUS JU LEIDIMA (siuo atveju kanalizacija, lietus, vanduo). Tai
gal gi ta busima musu turta imanoma registruoti kaip bendra nuosavybe su
konkrecia verte? ir veliau norintiems prisijungti irgi reiketu gauti musu
leidima? Tiesms busimiems vistiek jungtis teks, ir vistiek prie musu suliniu
jiem butu pigiausia, o uzdirbti mes nesiruosiam, tik pasidalinti
proporcingai.

del registruoto laisko rasymo - turi omeny rasyti visiems esamiems
savininkams? nelabai suprantu kas is to.