Tema: Re: naujos gatves ir komunikaciju tiesimas - nuosavybe?
Autorius: Makintoshas
Data: 2009-02-24 11:04:23
o ko tu nervinies? niekas atejes tau neliepia nieko nedaryt. cia tik
pasiulo. bet yra tokiu protinguoliu, kurie laukia kol viskas bus
padaryta o paskui gudriai nori prisijungti. pats turiu tokia situacija
su elektra. niekas nieko nereikalauja. gyvenk simta metu be
komunikaciju, vandens, elektros. tik kai zmones viska susitvarkys,
veliau nepretenduok kaip kuolas vidury lauko. tokia stai mintis.