Tema: Re: naujos gatves ir komunikaciju tiesimas - nuosavybe?
Autorius: Gintas
Data: 2009-02-24 10:31:09
 Ar imanoma, kad po valdiska gatve guli privatus vamzdynas? Butu visai neblogai-valdiskoje zemeje pasikloji 100m kanalizacijos vamzdzio , iteisini kaip savo nuosavybe ir paskui is visu, kas leis per ta tavo vamzdi savo nuotekas (gatve su laiku vis ilges?) -renki duokle. Neblogai sumanyta :) Sekantis zingsnis-suremontuoti trejeta metru Palangos tilto ilgio.