Tema: Re: naujos gatves ir komunikaciju tiesimas - nuosavybe?
Autorius: Pavidalas
Data: 2009-02-24 10:37:19
nezinai visu dabartiniu niuansu - privaloma ar ne. bet kad apsimoketu
jungtis tai tikrai, nebent nenoretum uz vandeni moket. kiek zinau
savivaldybe (Vilniaus) labai nenoriai duoda leidimus greziniams ir nuoteku
suliniams jei salia visos komunikacijos. kas teiseta kas ne - nzn.
bet man idomiau pradinis mano klausimas.