Tema: Re: akum. suktuvai- kuri rinktis ? (KB)
Autorius: D. T.
Data: 2009-12-07 00:37:40
> Aš akcentuoju malonumą, patiriama darbo metu, dirbant su maksimaliai tinkamu
> tam darbui instrumentu. Jei tau nebuvo sunkus darbas su tuo gan primityviu
> prietaisu, tai pagalvok, koks malonumas dirbt su kiek rimtesniu oporatu :)

Galimas daiktas. Nors gyvenime trumpais periodais esu dirbęs mažus darbelius ir su makitom, metabais, boschais ir hiltiais, neatsimenu labai didelio skirtumo MALONUME :)

> O dėl alaus, vartojamo darbo metu, kad ir darbas laisvalaikio metu, aš turiu
> nuomone. Kai prasideda alus baigias darbas.

O nealkoholinis alus - nors ir nealkoholinis, bet irgi alus.  :D

> Nors tikrai pažįstu ir tokių,
> kuriem neprasideda darbas jei nėra olous :)

Nu yra ir tokių, kurie, kol įrankius susineša, jau po "parūkymų" nebeatsikelia, bet čia ne apie tai...