Tema: Re: akum. suktuvai- kuri rinktis ? (KB)
Autorius: D. T.
Data: 2009-12-05 22:13:33
Tikra tiesa. i vasar staiau kin priestat ~6x5 m ploto su trilaiiu stogu ir tam tikslui nusipirkau i M-V Verto akum. suktuv u 79 Lt.
Puikiai atliko savo darb, nors stog dengiant teko pailsti, kai isikraudavo abu, bet pagal sukt medsraigi ir kainos santyk tai puikus sprendimas.

dar ir dabar juo naudojuosi, sukdamas grindjuostes ar prisukdamas bet kokius vartus.

"ShowmanaZ" <a@aa.aaa> para naujien praneime:hfdl8t$uo2$1@trimpas.omnitel.net...