Tema: Re: akum. suktuvai- kuri rinktis ? (KB)
Autorius: D. T.
Data: 2009-12-06 17:02:39
> tas pats 1,3Ah makita nuo
> kokių 300Lt prasideda, nu gal nuo 400, o malonumas darbe visai kitame
> lygmenyje. Jei bus remontas - perki suktuką, iš rimtesnių, nėr ko vargt,
> darbas gali teikt malonumą, nebūtina jį verst kažkuo sunkiu vien tam kad
> įrodytum, kad galima pasiekt skyles savikainą artėjančią link nulio perkant
> šūdą...
> Sori :)

Ar aš sakiau, kad darbas buvo sunkus? Ne, visai ne.
Stačiau savo tėvui (ir savo malonumui), todėl pertraukose, kol kraudavosi akumuliatoriai, būdavo vartojamas alus, nupirktas iš skirtumo tarp makitos (300-400 Lt) ir Verto (79 Lt), aptariami tolesni darbų etapai etc.

Be to, nežinau kokia būtų savijauta, kai žemyn iš 4 m aukščio būtų kritęs įrankis už 400 Lt , o to už 79 nelabai būtų buvę ir gaila (krito tik 2 kartus - ir vis dar gyvas)

tik konstatuoju...