Tema: Re: akum. suktuvai- kuri rinktis ? (KB)
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-12-05 22:50:19
neužpyk, nematau aš tavo sprendime nieko puikaus :) Tik mazochizmą :)
Įžeist nenorėjau, tik konstatuoju.
Suprasčiau būtų tas "dukart per tris metus" variantas, bet jei rimtam darbui
ir perki rimtą daiktą. Juk ne karvę kainuoja, tas pats 1,3Ah makita nuo
kokių 300Lt prasideda, nu gal nuo 400, o malonumas darbe visai kitame
lygmenyje. Jei bus remontas - perki suktuką, iš rimtesnių, nėr ko vargt,
darbas gali teikt malonumą, nebūtina jį verst kažkuo sunkiu vien tam kad
įrodytum, kad galima pasiekt skyles savikainą artėjančią link nulio perkant
šūdą...
Sori :)

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt