Tema: Re: akum. suktuvai- kuri rinktis ?
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-12-06 21:22:43
"Terpentinas" <ddainiusTRINTI@takas.lt> wrote in message
news:hfgiep$ark$1@trimpas.omnitel.net...
> siaip del tokiu poreikiu niekas suktuvo neperka, sienas grezia su
> elektriniu, o serdis keicia rankomis. Va jei reikia kokia terasa
> susimeistrauti - kitas reikals

taigi aš tik hiperbolizuoju :)

o šiaip tai aš manau, kad suktukas yra skirtas medvaržčiams sukti skirtas
daiktas. Gręžimui yra skirta drėlė, skylėms sienoje - perfas. Į suktuką
grąžtęlis teoriškai turėtų būt dedamas tik retu atveju. O juk ir įrankius
susipirkt šiais laikais galima labai pigiai. Jei namams tikrai mielai
balsuoju už kinietiškus pigius drėlę ir perfą, va suktukas visgi geriau
brangesnis mano nuomone, rimtos firmos.

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt