Tema: Re: akum. suktuvai- kuri rinktis ?
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-12-05 14:50:23
matai kaip yra... Būdų nusprest, kas geriau yra ne vienas, kiekvienas savaip
teisingas. Šiame grupse temose apie perfus/drėles buvo nagrinėjamas kad ir
toks variantas: pirkdamas įrankį tu perki ne daiktą o skyles. T.y. kiek tas
daiktas tau sugebės išgrežt skylių, tai kainą reik dalint iš to skaičiaus.
Aš žiūriu kiek kitaip. Manau, kad bet koks instrumentas yra paprasčiausias
žaislas, tik suaugusiąjam. O žaist visada maloniau su geresniu žaislu :)
Todėl kaip apsisprest ir ką pirkt priklauso nuo to, ką tu labiau mėgsti, iš
ko patiri didesnį malonumą: pamatyt kažką pastatyto savo rankom, ar
skaičiuoti skyles ir išvedinėt vidutinę kiekvienos kainą :)
Aš renkuos patogesnį įrankį už prieinamiausią kainą. O akumo talpa yra
vienas svarbiausių kriterijų, man apsprendžiančių instrumento patogumą. Man
1,3Ah yra mažai, 2Ah ir daugiau yra optimalu, 3Ah yra per brangu/neapsimoka,
bet jei kas duotų - bijabijo paimčiau :)
Dar svarbūs momentai yra svoris ir gabaritai.

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt