Tema: Re: akum. suktuvai- kuri rinktis ?
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-12-06 21:37:18
aš tau prisipažinsiu, nesu laikęs rankose suktuko, neturinčio dviejų
greičių, ar reverso, ar stabdžio :)
Ir vėlgi, nesakau, kad _negalima_ grežt su suktuku. Ir grežiu, ir net betoną
esu su smūgine funkcija bandęs įveikt. Vat tik kam to reikia, kai šalia yra
drėlė ir drėlė ir perfas, jug suktukas net nepasiekia normalaus sukimo
greičio gęžimui, todėl ir sakau, tik iš bėdos. Tai nereiškia
negalima/neįmanoma

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt