Tema: Re: akum. suktuvai- kuri rinktis ? (KB)
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-12-06 21:10:38
> Ar aš sakiau, kad darbas buvo sunkus? Ne, visai ne.
> Stačiau savo tėvui (ir savo malonumui), todėl pertraukose, kol kraudavosi
> akumuliatoriai, būdavo vartojamas alus, nupirktas iš skirtumo tarp makitos
> (300-
> 400 Lt) ir Verto (79 Lt), aptariami tolesni darbų etapai etc.
>
> Be to, nežinau kokia būtų savijauta, kai žemyn iš 4 m aukščio būtų kritęs
> įrankis už
> 400 Lt , o to už 79 nelabai būtų buvę ir gaila (krito tik 2 kartus - ir
> vis dar gyvas)

ne, tai aš gi nesakau, kad neįmanoma susukt, net su otviortke įmanoma matyt
būtų :)
Aš akcentuoju malonumą, patiriama darbo metu, dirbant su maksimaliai tinkamu
tam darbui instrumentu. Jei tau nebuvo sunkus darbas su tuo gan primityviu
prietaisu, tai pagalvok, koks malonumas dirbt su kiek rimtesniu oporatu :)
O dėl alaus, vartojamo darbo metu, kad ir darbas laisvalaikio metu, aš turiu
nuomone. Kai prasideda alus baigias darbas. Nors tikrai pažįstu ir tokių,
kuriem neprasideda darbas jei nėra olous :)

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt