Tema: Re: akum. suktuvai- kuri rinktis ?
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-12-06 21:01:48
teisybės dėlei turiu pasakyt, kad žinau du makitos suktukus, kurie kažkiek
pagedę (vienam sugedęs stabdis, kitam nzn kas). Vienas iš mano naudojamų yra
irgi makita, viskas su juo gerai kolkas. Aišku aš nežinau, kaip tie pagedę
egzemplioriai buvo eksploatuojami, nes nėr tokio gero daikto, kurio
išradingas kvailys nesugebėtų sugadint :)
Kitavertus žinau porą bosch, kurie per savo ilgą gyvenimą matė ir girtų, ir
kreivarankių, ir kritę ne kartą, bet kaip tas folksvagenas, "er rollt, und
rollt, und rollt, und rollt...". Akumuliatorių elementai keisti jau daug
kartų, ir vienintelis gedimas - reverso mygtukas netiksliai veikia. Kažin,
kiek pasikeitė bosch'u kokybė? Pats savo instruimentarijuje turiu du bošus,
pretenzijų neturiu.

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt