Tema: Re: Gal patarsit, ką iš Sci-Fi paskaityti (LT kalba, popierinis variantas)
Autorius: PiktazA
Data: 2009-03-26 22:45:38
Sveiki,
Papildymas - tai yra trilogija:
1 - Ateiviai is niekur
2 - Tas visas pasaulis (pavadinimas skiriasi, nes sakaiciau dar tada kai
apie "Eridana" nei kalbu nebuvo)
3 - Musu tevyne (ar gimtine) kosmosas.

Siaip, pilnai pritariu Shadowed. Kiekvienas save gerbiantis SciFi megejas,
IMHO, bent jau pirma knyga turetu perskaityti. Antra jauciamai silpnesne.
Apie trecia, nu nezinau, kazkaip nebeta dvasia... Siaip is Carsc'o visai
nieko suejo "Kosmoso robinzonai", "Eldorado liutai" (atrodo "Zenitas" buvo
isleides, tik pabaiga poliudne).

Dar labai patiko:
Aizeko Azimovo serija "Fondas".
Aleksandro Kazancevo "Fajetai" (labai idomiai susieta su senoves kulturomis,
paimant kai kurias "mokslines" hipotezes).
Emilio Manovo "Galaktikos balade".
Peterio Lorenco "Homunkulai" (toks savotiskas).
Jevgenijaus Guliakovskio "Miglu sezonas".
aisku Hario Harisono apsakymu rinkinys "Vikingas kolumbas" (kap tik
pagrindine novele apie laiko keliones ir, netycia, istorijos kurima).
Dar kazkaip istrigo, tik autoriaus neatsimenu, "Sachmatu miesto bokstai (ar
kvadratai), rusu kazkokio autoriaus "Akvanautai" ir is "Drasiuju keliu"
serijos atrodo "Laiko spirale".

Taip pat siulyciau pasidometi Andree Norton kuryba. Pvz. "Kosmoso sargasai"
gan lengvai ir idomiai skaitosi.

Pirmai pradziai tiek.
Sekmes!

P.S. Gaila, kad burtai, magija netinka. Terry Pratchett veza kaip reikalas
:-).
Beje, ta nauja rusu filma "Gyvenama sala" su knyga net lyginti geda (taip
pat IMHO).

P.P.S o siaip, kiek zmoniu, tiek nuomoniu. Tuo labiau, kad SciFi labai plati
sritis.