Tema: Re: Gal patarsit, ką iš Sci-Fi paskaityti (LT kalba, popierinis variantas)
Autorius: mindE
Data: 2009-03-24 23:20:50
Klausimas ne tik tau, klausimas visiem kam įdomu:)
Aš, perskaitęs Eridano išleistas dvi Žiedinio pasaulio knygas, irgi
neberandu sf, kuri mane pradžiugintų:) Reiškias, Žiedinio pasaulio idėja,
tas naujas, moksliškai argumentuotas pasaulio modelis lyg ir atitinka
"unikalumo" faktorių, kuris SF knygą padaro išskirtine. Analogiškai yra ir
su Sąmonės parazitais, kuriuos skaičiau kiek anksčiau, tas
psichologinio-dvasinio pasaulio modelis irgi niekur iki tol nesutiktas,
unikalus.
Reiškias, idėja yra svarbu:)
Tiesa, Žiedinis pasaulis perskaitytas nesenai, o po jo pasiėmiau P.J. Farmer
"Lavalitinį pasaulį" ir L. Watt-Evans "Tamsiosios pusės miestą". Šūdas,
vienareikšmiai. Turiu omenyje - net nesugebėjau perskaityt pirmų 50
puslapių - nei vienos, nei kitos. Kas mane keistai nustebino, beskaitant
Tamsiosios pusės miestą, kad aš netoleruoju moters pagrindinės herojės
vaidmenyje, ta prasme - jaučiu kad tik dėl to numečiau šitą knygą ir velniai
žino kada ją bepabaigsiu.
Reiškias Herojus yra svarbu:)
Dar be galo svarbi yra knygos pabaiga, finalas. Čia kartais norisi
absoliutaus aiškumo, kartais akivaizdžios galimybės tęsiniui:). Žinau kad
nesugebėsiu apibūdinti kokia ta pabaiga turi būti, bet ji turi būti
teisinga. Todėl man dažniausiai patinka serijos, ir čia verta prisiminti
ankstesniame poste nepelnytai pamirštos N. Asherio Kormako serijos. Ji
tikrai verta dėmesio. Taigi, teisingos knygų pabaigos irgi yra svarbu, nes
visi žinom kokiu būdu galima pagadinti medaus bačką:)
Dėl technologijų jau rašė bulka, reiškias jos yra svarbios:)
Nu jei kas dar ką pridurtų, būtų įdomu paskaityt, man alus jau pasibaigė,
eisiu miegot:)

--
mindE