Tema: Re: Gal patarsit, ką iš Sci-Fi paskaityti (LT kalba, popierinis variantas)
Autorius: mindE
Data: 2009-03-24 14:36:12
Dėl technikos iš dalies galiu sutikti, nors taisykle to nelaikyčiau.
Šiaip jau aprašomos technikos lygis (ar greičiau novatoriškumas) yra vienas
iš tų kriterijų, pagal kuriuos galima vertinti visą kūrinį, kurie pavarčius
knygą nulemia (ne)pirkimo faktą:)
Šiaip mane visą laiką domino skirtingos nuomonės apie tai kokie yra gero
Sci-Fi kūrinio bruožai? Aprašomos technikos novatoriškumas? Detalių gausa?
Detektyvas? Herojai ir antiherojai? Dar kas nors? Ar ta "unikali mintis"
apie kurią lipdomas siužetas?
O dėl unikalių minčių - net būtų įdomu atskirai padiskutuot, kas ką laiko
unikalumu mokslinėje fantastikoje:)
Dabar prisiverčiau pergalvot unikalius (arba bent jau originalius) Sci-Fi
autorius ir jų kūrinius. Nors ir nesu milijono jų perskaitęs, bet tie
keletas kūrinių, kurie šauna į galvą parašyti būtent "anais laikais" ('60 -
'80) man ir dabar atrodo unikalūs. Mano kuklia nuomone štai keletas unikumų:
C. Wilson Sąmonės parazitai 1967, L. Niven Žiedinis pasaulis 1970-2004,
I.Asimov Fondo serija 1951-53 (Ble, gal aš jau visai susenau:))

--
mindE