Tema: Re: Gal patarsit, ką iš Sci-Fi paskaityti (LT kalba, popierinis variantas)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-03-25 09:55:20
"mindE" <someone@microsoft.lt> wrote in message news:gqbiri$73v$1@trimpas.omnitel.net...
> Klausimas ne tik tau, klausimas visiem kam įdomu:)
> Aš, perskaitęs Eridano išleistas dvi Žiedinio pasaulio knygas, irgi
> neberandu sf, kuri mane pradžiugintų:)

Hm, o vat shito ir neskaichiau, reiks pabandyt pasiimt

> Analogiškai yra ir
> su Sąmonės parazitais, kuriuos skaičiau kiek anksčiau, tas
> psichologinio-dvasinio pasaulio modelis irgi niekur iki tol nesutiktas,
> unikalus.
> Reiškias, idėja yra svarbu:)

Ha, prisiminiau dar viena labai labai gera knyga, tiek bullkai, tiek kitiems jei neskaite
http://www.patogupirkti.lt/book/book.asp?ISBN=9955-10-105-9
kazhkas neralaus, tokia liudnai shilta knyga, butinai rekomanduoju -  neskaitykit recenzijos del galimu spoilu

> Tiesa, Žiedinis pasaulis perskaitytas nesenai, o po jo pasiėmiau P.J. Farmer
> "Lavalitinį pasaulį" ir L. Watt-Evans "Tamsiosios pusės miestą". Šūdas,
> vienareikšmiai. Turiu omenyje - net nesugebėjau perskaityt pirmų 50
> puslapių - nei vienos, nei kitos. Kas mane keistai nustebino, beskaitant
> Tamsiosios pusės miestą, kad aš netoleruoju moters pagrindinės herojės
> vaidmenyje, ta prasme - jaučiu kad tik dėl to numečiau šitą knygą ir velniai
> žino kada ją bepabaigsiu.
> Reiškias Herojus yra svarbu:)

del herojaus pritarsiu, vos perskaichiau eridano naujausiai ishleista heinleino knyga (jau rashiau chia apie ja) vien del visishkai tupo herojaus, mane jis nervino.

> Dar be galo svarbi yra knygos pabaiga, finalas. Čia kartais norisi
> absoliutaus aiškumo, kartais akivaizdžios galimybės tęsiniui:). Žinau kad
> nesugebėsiu apibūdinti kokia ta pabaiga turi būti, bet ji turi būti
> teisinga. Todėl man dažniausiai patinka serijos, ir čia verta prisiminti
> ankstesniame poste nepelnytai pamirštos N. Asherio Kormako serijos. Ji
> tikrai verta dėmesio. Taigi, teisingos knygų pabaigos irgi yra svarbu, nes
> visi žinom kokiu būdu galima pagadinti medaus bačką:)

tiesa, pabaigos labai dazhnai nuvilia, toks vaizdas, kad autorius rashe rashe, pamaste, kad jau per daug chia priskiede ir viska nukerta kaip kirviu... Kaip nebutu keista, man _labai_ patiko greeno deatstalkerio "paskutines" knygos pabaiga, na, paskutines ishleistos lietuvishkai...

> Dėl technologijų jau rašė bulka, reiškias jos yra svarbios:)
> Nu jei kas dar ką pridurtų, būtų įdomu paskaityt, man alus jau pasibaigė,
> eisiu miegot:)

;)
> --
> mindE
>
> "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message
>>> C. Wilson Sąmonės parazitai 1967, L. Niven Žiedinis pasaulis 1970-2004,