Tema: Re: Gal patarsit, ką iš Sci-Fi paskaityti (LT kalba, popierinis variantas)
Autorius: Shadowed
Data: 2009-03-24 09:09:33
Siaip buvo dvi knygos:
1 dalis - Ateiviai is niekur
2 dalis - Sis pasaulis musu
O Eridanas isleido viska kompelte.
Abu romanai senoki, pirmas leidimas buvo Drasiuju Keliu, sovietmeciu, ta ir skaiciau pirma karta. Labai patiko. Antraja daly uztikau neseniai, pries kokius 2-3 metus, tai labai skaniai perskaiciau nuo pradziu. Patiko, nes megstu fantastika, PFAFa prekaites beveik visa, Drasiuju Keliu turbut irgi dauguma knygu, dar Zenito... Bet mintyse kazkaip jei skirstyciau vietas knygoms tai sitie du romanai butu pirmoje vietoje. Apie ka ten raso nenoriu pasakot :) nes jei nuspresi skaityt tai nebeidomu bus. Pirma dalis vienareiksmiskai patiko visiems (bent jau neteko sutikt zmogaus kuriam neptiktu) antra dalis ne visai tokia lydere bet kai skaitai kartu praeina ir ta lengvai. Gal dar kas nors skaites ir galetu nuomone imesti :) As tai rekomenduoju 100 proc. Ir jei rasi kur pirkt - jamk viena ir man :)