Tema: Re: Gal patarsit, ką iš Sci-Fi paskaityti (LT kalba, popierinis variantas)
Autorius: bullka
Data: 2009-03-24 12:55:59
Na įdomu skaityti ir seną fantastiką.. bet šiek tiek erzina, nes:
- Senoje fantastikoje daugiau dėmesio skiriama aplinkos aprašymams ir
pilstymui iš tuščio į kiaurą, nei pačiai kokiai nors ganėtinai unikaliai
minčiai.
- Technologijos šiek tiek.. na kaip čia pasakius. Pvz skaitai kokį Eden'ą ir
ten žmonės nuskrido į kitą planetą, o filmavimo kameros - juostinės. Ir
nufilmavę erdvėlaivyje ryškina juosteles :))