Tema: Re: Gal patarsit, ką iš Sci-Fi paskaityti (LT kalba, popierinis variantas)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-03-24 15:49:29
"bullka" <groups.lt@gmail.com> wrote in message news:gqao36$1d7$1@trimpas.omnitel.net...
> OK.. keletas klausimukų.

> Tai va ir klausimas: ar nebus kartais šita knyga labai jau apie dievus ir
> demonus? Mistiką ir šiaip psichodeliką, ko niekaip nepavadinsi SciFi?

hm... ji sudetinga, ne apie dievus, gal shiek tiek apie demonus.. vidinius.. ir Cthulhu:)

ji nera ta strainght forvard moksline fantastika su kosminiais laivais, lazeriais ir pan. ji stiproka ir sunkoka knyga:)

> patirtis). Pabandysiu aukščiau minėtų aprašymus perskaityti.

pabandes shituos paimk ir nakties sargyba, gal patiks, nors ir apie piktus burtininkus ir voNpyrus:)

> Po to, kai perskaičiau

> Šitų labai jau maži numeriai. Vargiai ar gausiu eiliniuose knygynuose.

kazhka machiau vagoj ir nekropolio knigyne.. o gal atmintis apgauna...