Tema: Re: Kreditin kortel - ar apsimoka?
Autorius: 70005
Data: 2010-06-17 22:34:28
Galiu pridurti, kad 1% grąžą visiems pirkiniams porą mėnesių siūlė ir Danske
visoms savo kortelėms (tik gal ne visiems klientams).

Klausiau, ar nepratęs akcijos. Sakė, šiuo metu ne. Ta proga vėl padėjau jų
kortelę į stalčių iki kitos akcijos.

Amex yra neblogai, tik dėl didesnių komisinių mažiau kur ją priima. Be to,
Gold ir Platinum kortelėms grąžos nesiūlo (tiesa, Gold grąžina dalį metinio
mokesčio ar/ir dovanoja kino bilietų priklausomai nuo apyvartų). Šiaip Parex
truputį mėgėjiškai dirba - arba "lietuviškai":/

Apskritai manau, kad daugiau bankų galėtų grąžinti dalį kortele išleidžiamų
pinigų. Su trupučiu sąmoningumo galima padėti jiems apsispręsti:)

Pats pasiėmiau kiek mažiau patrauklų variantą, bet vistiek kad nors kažkas
grįžtų - Baltic Miles Mastercard'ą iš Nordea:
http://www.toli.lt/naujienos/2009/12/air-baltic-pristate-mokejimo-kortele/.
Aišku, tas mylių rinkimas tokiu santykiu, ir pas tokią gaidišką kontorą kaip
airbaltic, truputį vargo vakarienė, bet kai nėra iš ko rinktis, belieka
tenkintis ir tuo...:/ Iš kitos pusės, patinka kreditas iki 55 dienų. Turiu
ir Swedbanko auksinę MC, kol kas laikiau, bet po paskutinių pokyčių jai
pabrangus iki 120 lt/m., turbūt atsisakysiu.