Tema: Re: Kreditinė kortelė - ar apsimoka?
Autorius: Gintas
Data: 2010-06-07 10:54:48
kaip jau minejau-Swedas i uzklausima atsake, kad Saugumo programa neatsiejama nuo korteles. Vadinasi: a) tai privaloma draudimo rusis b) nezinau ka draudziu, nes indelis ir taip istatymu draustas, o kredita esu savo korteleje uzdraudes. Vadinasi -pinigai uz nieka!

Oho, kreditas patapo indėliu? :O

ic
--
http://rimantas.com/