Tema: Re: Kreditinė kortelė - ar apsimoka?
Autorius: panoramiksas <laukiu@laiškų.lt>
Data: 2010-06-04 15:27:48
Ačiū. Na, šiaip kol kas pabūsiu su SEB Visa Classic debetine. Nors kelionių
draudimas visai praverstų... O ir ta saugumo programa - galbūt irgi neblogas
dalykas.

Svaigau čia dėl nuolaidų :) tai vakar kaip tyčia Bitė atsiuntė lojalumo
kortelę.
Ne kažin kas, bet toks kompromisinis variantas: Visa+Bitė :)

"Guliu Rukau" <guliu.rukau_no-spam_@gmail.com> wrote in message
esu isbandes visas marijos zemeje esancias kreditines korteles. na gal per
skambiai, bet stai sarasas:
1. Swedbank, anksciau vadinosi EGO, kaip ir nera tikra kreditine kortele,
kadangi neturi jokiu draudimu ir pan., bet uztat gali atsiskaitineti
internete, vietose kur nepriima electronu (pvz lektuvai, duty free kazkodel
ne visur priima electronus), didelis minusas nera kredito atidejimo, todel %
kapsi vos tik prabraukus kortele, didelis pliusas visiskai nemokama.
2. Swedbank, Mastercard Silver, visi iprastiniai navarotai, t.y. kredito
atidejimas 15-25 dienos, labai patogus dalykas atsiskaitinejant kelionese,
grizai namucio ir susistumdei balansus, kelioniu draudimas, saugumo programa
t.y. moki kas menesi po 1,95LT ir vagystes atveju, jeigu speja kazka
isleisti is tos korteles tau pinigus grazina, nes standartiskai pinigai
kurie yra isleidziami per 24 val. nuo pranesimo apie dingima yra
negrazinami, bent jau anksciau taip buvo, kaip dabar nezinau todel
nemuskite. Minusas, gaunasi gana brangus islaikymas, saugumo programa
~24LT/m, korteles mokestis 50LT/m, turejau - atsisakiau.
3. SEB Visa Clasic Revoling. Visi iprastiniai navarotai (zr. Nr.2 aprasyma),
tik skiriasi kredito atidejimas, jis yra iki kito men 15 d., t.y. jeigu
atsiskaitei menesio paskutine diena atidejimas tera 15 d., menesio pradzioje
45 dienos. Plius atidejimas taikomas net padarius pavedima, kitos tokios
korteles nesu mates. Daznai tuom naudodavausi, kai reikedavo ant smugio daug
pinigu, vartojamasis kreditas nemokamai, persimeti pinigus i electrona,
nusikrapstai nemokamai bankomate ir naudojiesi. Po to tik laiku padejai $ i
vieta ir megaujiesi gyvenimu.
4. SEB Visa Vartojimo kredito, turiu beveik nesinaudoju, situacija kaip ir
su EGO neturi draudimo ir kitu kredito korteles navarotu, plius kainuoja
islaikymas 25LT/m. Pliusas duoda daug didesni kredita negu iprastines, mazos
palukanos, spejau paimti kai buvo 9,99%/m. Didelis minusas saskaitoje negali
buti daugiau pinigu negu kreditas.
5. Parex American Express Blue, mano pati naujausia ir pati mylymiausia. Be
visu iprastiniu navarotu, iki 1% graza, nuolaida aptarnavimo mokesciui
priklausomai nuo apyvartos. O pats didziausias pliusas labai geras keitimo
kursas atsiskaitant uzsienyje, pvz praejusi rudeni buvau londone tai
atsiskaitant SEB kortelemis nesvarbu Electronas ar Clasicas svaro kursas
buvo ~3,9LT, o AmEx ~3,8LT, dabar jau tiksliai nepamenu, bet gerai pamenu,
kad vien del kurso atsiskaitydamas AmEx sutaupiau apie 200LT, vaziavome
shopintis, todel isleidome daug pinigu, gerai UK ekonomika parememe :)
Didelis minusas priima ne visur :(

Siai dienai turiu: Parex AmEx, SEB Visa Vartojimo kredito ir Swedbank EGO.

Tai tiek.

database 5170 (20100603) __________

http://www.eset.com