Tema: Re: Kreditinė kortelė - ar apsimoka?
Autorius: Gintas
Data: 2010-06-08 11:04:27
Bankas bet kuriuo atveju neprisiima atsakomybes, kaip nuostoliai atsiranda del saskaitos turetojo kaltes! Bet kuriuo atveju. O jeigu nuostoliai atsiranda del banko kaltes (programine iranga, prarasti duomenys isimant pinigus JU bankomate, kitos visokios)- jie privalo tuos nuostolius atlyginti pagal sutarti su banku ir galiojancius istatymus.
Todel ir sakau-kreditines korteles (bent jau mano atveju, kai kreditas uzdraustas) saugumo programa-praktiskai dubliuoja banko isiparegojimus. Turiu moket uz tai, ka ir tai jau gaunu. O atsisakyt negaliu! Sakau-tai tas pats kas priversti visus vandentekio vandens vartotojus papildomai apdrausti vandens kokybe, nors pastaroji aiskiai reglamentuota.