Tema: Re: Kreditinė kortelė - ar apsimoka?
Autorius: PL
Data: 2010-06-05 11:10:46
VISA visada bus kreditine. Visa elektron debetine. Taip pat kaip Mastercard kreditine, o maestro debetine. Bankas cia prisimasto ne visoms kreditinems kreditus ir kelioniu draudimus suteikti, bet padaro mazesni aptarnavimo mokesti. Visi kiti kreditines privalumai lieka. Su seb banku nebendrauju, bet esu isitikines jog tau paprasius turimai kortelei ir draudima padarys, ir kredita duos.
Swedbankas irgi lygiai ta pati siulo. Imi su kreditu ir moki 50 metams, arba imi be kredito ir moki 30. Plius dar 2lt menesiui nezinau uz ka :) Savo pinigu aisku isideti gali. Bet visokie isgryninimai brangiau kainuos nei is electron ar maestro.