Tema: Re: Kreditinė kortelė - ar apsimoka?
Autorius: Korke
Data: 2010-06-04 16:32:37
nu ne (arba pas man tokio dalyko ner tik, kuo labai abejoju)
beto EGO yra savotiska vartojimo kortele irgi, t.y. tu ja imdamas pasirenki
jos kredito dydi (pagal tai nusistato ir menesine imoka pagal ta kredita
pasirinkta diena)
taigi jei as pasirinkau 15-a menesio diena mokejimams, kredita jos 1000Lt,
tai men menesine imoka (kreditas / galiojimo laikas) uz isnaudota kredita
bus ar ne 60Lt cia jau su palukanom (cia jei pirma diena -1000Lt padarau ir
padedu i stalciu 3 metam) (bbz neskaiciavau as apie principa veikimo) ir jos
kapsi nuo to momento kai kazka nusipirkai. Nesvarbu, kad tu po 2 dienu ta
kredita ir padengei anksciau laiko netycia, palukanos priskaiciuotos bus.