Tema: Re: Kreditinė kortelė - ar apsimoka?
Autorius: Gintas
Data: 2010-06-08 11:11:23
linai-kiek stebini. As neprasau bankui jaustis kaltu-jeigu as isleidziu pinigus zurkiu nuodams gaminti :) As tik sakau-moku bankus mokescius ir tikiuosi, kad mano padeti pinigai saugus. Bankas tai isipareigoja man sutartimi. Taskas. Klausimas-kam man apdrausti dar savo pingus, jeigu bankas ir taip isipareigoja atlyginti VISUS nuostolius patirtus NE DEL INDELININKO kaltes? Apdraudus-papildomai banko atsakomybe NEPADIDEJA, tad kuriu velniu draustis?