Tema: Re: Kreditinė kortelė - ar apsimoka?
Autorius: Gintas
Data: 2010-06-08 11:31:13
istatymas ipareigoja bankus atsakyt uz zmoniu indelius. Jisai nenurodo, kad atsakomybe , tenkanti bankui, yra skirtinga-kai indeliai tvarkomi internetu, atejus i banka ar naudojantis bankomatu. Bankas pats siulo technines priemones, kurios jo manymu yra saugios-kodu generatoriai,  korteliu technologija, bankomatai ar interneto protokolai. Jeigu bankas sumano, kad rizikos yra skirtingos (anot tamstos)-tai ateinantiems i banka-vienas draudimas, naudojantiems interneta-kitas, naudojantiems kortele-trecias. Teiseta ivesti visur papildomus draudimus? Ok. Taciau kokia reiksme tada bevaidina pats banko isipareigojimas : atlyginti visus nuostolius......ir t.t ir pan.