Tema: Re: Kreditinė kortelė - ar apsimoka?
Autorius: Jurkis
Data: 2010-06-06 23:29:09
2010.06.01 20:37, panoramiksas rašė:
> Labas,
> kreditu naudotis neketinu, bet pamačiau, kad nuolaidų
> visokių būna, tai svarstau, gal atsipirks tas metinis aptarnavimo
> mokestis (beje, ir taip už SEB VISA Classic debetinės aptarnavimą
> moku - taigi ar nevertėtų tokiu atveju jos pakeisti į kreditinę?). Bet
> nepatiko, kad užpildant paraišką smulkiai kamantinėja, kaip ir kas.
> Kaip ten bebūtų, kartais užsieny knygų perku, važinėju, tad gal ir
> draudimas pravers...
>
> Ar šiaip naudinga turėt VISA kreditinę ? Nėra ten kokių papildomų
> sąlygų toms nuolaidoms? Ačiū.

Na štai, Swedbankis jau keičia sąlygas.
Mle, o savo  dar vienos bereikalingos "Saugumo programos" nepanaikina.
Metinis dingsta, pasidarė mėnesinis, ir tai jau 3,05 lt/mėn. + 1,95
lt/mėn. Viso 3,05*12+1,95*12=60 lt/metus.
Dingsta kelionių draudimas, užtat atsiranda prekių ("Atsiskaitydami už
pirkinius kredito kortele „Swedbank“ klientai šiems pirkiniams gauna 90
dienų draudimo apsaugą nuo sugadinimo ar vagystės rizikos").
Saugumo programa ("Nuostoliai neatlyginami, jeigu operacija buvo
patvirtinta jūsų kortelės PIN."), kuri reikalinga tik pačiam bankui -
tik mokestį paimti papildomą -  bankas ir taip ten pagal kažkokį
įstatymą privalo apsaugoti kliento indėlį (reiks pasidomėti, sako, jau
iki vartotojų teisių nuėjo tas reikalas).
Žodžiu, pasiikaičiuoju, spėju, kad man nieko gero iš tos kortelė
nebebus. Gaila, kartais tenkaką  jors pirkti užsienyje, paremti ką
nors... tfu, tuos bankinykus.