Tema: Re: VW Passat B5 traukos problema
Autorius: Remis TD
Data: 2015-12-02 22:47:00
Nu nieko panašaus neįvyko, tfu tfu tfu. Pravažiavau tyliai ramiai ant 90
km/h beveik tris km, o po to tapke dugnas, variklis sureagavo kaip
priklauso, jokio nenormalaus lago ar traukos dingimo nepasireiškė. Taip, kad
ko gero, vis tik problema bus vakuume. Ir donald rašė, kad ir jam tokia pati
bėda buvo dėl įtrūkusios interkulerio šlangos.

"Kurmis"  wrote in message news:n3l4tl$ibo$1@trimpas.omnitel.net...

vaziuok kokiu 90 greiciu ir neminkyk gazo bent pora kilometru. idomu kaip
kompas paskaiciuos slegi. staigiau spustelejus turetum nemaloniai nustebti.
Kurmis