Tema: Re: VW Passat B5 traukos problema
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-11-28 22:33:40
žiū, skaityk iš lėto ką rašau, pabandyk suprast

kad užkaitint normaliai turbą, reikia normaliai varikliui apkrovos.
Vietoj tiek neužburzginsi.
Pavažiavus normaliai, koksas iš turbos išdega ir turba kurį laiką veikia
normaliai. Kaip išvalius. Mano atveju buvo dvi savaites. Tai ką, kas dvi
savaites ardysi turbą valyt? Gal geriau sutaisyt, kad nešiktų tepalais
per visus galus?

Na ir esminis momentas - nahui mieste trint dyzeliai, ypač seni dapisti
lavonai kurie kažkada buvo gerom mašinom.