Tema: Re: VW Passat B5 traukos problema
Autorius: Remis TD
Data: 2015-12-01 19:40:54
Na ką, panašu, kad viskas baigėsi gerai. Apžiūrėjus vakuumo žarneles, tarp
tų plonųjų kur sujungimams naudojamos, radau dviejose vietose tokias
apsitrynusias (vienoj vietoj lietėsi į kėbulą, kitoje į kitą vamzdelį). Nors
akivaizdžiai ir nesimatė, kad būtų skylutė, bet užsukus su izoliacija,
trauka grįžo į vietą. Reiks važiuot nusipirkt normalių žarnelių ir pasikeist
:)

Visiems dėkui už patarimus!

"donald"  wrote in message news:n32m5v$oji$1@trimpas.omnitel.net...

Buvo man lygiai tokia pati problema. Priezastis - iplysusi interkulerio
slanga. Tokia trumpa, gal kokiu 5-6 cm ilgio.