Tema: Re: VW Passat B5 traukos problema
Autorius: Remis TD
Data: 2015-11-25 11:50:54
Dėkoju visiems už pastebėjimus. Reiks savaitgalį bandyt apžiūrėt. Galvoju
pradėt nuo paprastų dalykų, t.y. apžiūrėt šlangas ar kur neįplyšus. Šiaip
tepalus visada naudoju pusiau sintetinius (10W40 Mobil arba Castrol), keičiu
reguliariai kas 10 Kkm, ir šiaip tepalų variklis kaip ir neėda, dapilynėt
tepalo reikia labai nedaug. Kai keičiau kuro filtrą buvau nuėmęs tą ilgąją
šlangą nuo interkulerio kur eina pro išsiplėtimo bakelį, tai joje tepalo
truputį buvo, bet iš kelių meistrų girdėjau, kad ten visiškai sausa ir
nebūna. O kaip pas jumis tose šlangose, ar yra nors kiek tepalo?

"Kurmis"  parašė naujienų news:n33ha9$tqh$1@trimpas.omnitel.net...

be tos trumpos, dar ir ilga slanga truksta, ta kur prie issipletimo bakelio
randasi.
jei jau slangos trukineja, tai faktas kad geometrija strigus ir perputineja
turbina. slangu trukimas daznu atveju tik pasekme. as kuri laika irgi taip
keiciau slangas, kol susivokiau kur suo pakastas.

Kurmis