Tema: Re: VW Passat B5 traukos problema
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-12-01 20:24:19
šiaip tai abejoju tokia sėkme, nes turba perpūtinėja ir ECU eina į 
LIMP'ą toje padėtyje, kuriai reikia vakuumo. Su kiaurom šlangom 
atvirkščiai būna, nivalit mažais sūkiais.

On 2015.12.01 19:40, Remis TD wrote:
> Na ką, panašu, kad viskas baigėsi gerai. Apžiūrėjus vakuumo žarneles,
> tarp tų plonųjų kur sujungimams naudojamos, radau dviejose vietose
> tokias apsitrynusias (vienoj vietoj lietėsi į kėbulą, kitoje į kitą
> vamzdelį). Nors akivaizdžiai ir nesimatė, kad būtų skylutė, bet užsukus
> su izoliacija, trauka grįžo į vietą. Reiks važiuot nusipirkt normalių
> žarnelių ir pasikeist :)
>
> Visiems dėkui už patarimus!
>
> "donald"  wrote in message news:n32m5v$oji$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Buvo man lygiai tokia pati problema. Priezastis - iplysusi interkulerio
> slanga. Tokia trumpa, gal kokiu 5-6 cm ilgio.
>
>
> "Remis TD" <studentas007@gmail.com> wrote in message
> news:n316r8$ve6$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sveiki VW juzintojai,
>>
>> Turiu tokią keistą bėdą su Passat B5 '99m., 1,9 TDI 81kW motoru ir
>> mechanine dėže: pasiekus tam tikras apsukas (apie 2200) važiuojant,
>> bet kuria pavara smarkiai krenta trauka. Jei išjungi ir vėl užvedi
>> variklį viskas vėl būna normaliai iki kol vėl nepasiekia ~2200
>> aps./min. Juokingiausia, kad taip nutinka ne visada, kartais visą
>> dieną prasivažinėjo ir nieko, viskas normaliai. Galvojau, kad gal jau
>> čia su turbina kas nors negerai, bet pas elektriką prijungus kompą,
>> jokios klaidos dėl turbos nerodo. Gal kam taip irgi buvo, kas čia per
>> BLIATSTVA TOKIA? Būčiau dėkingas už jūsų pamastymus ta tema.
>>
>> Remis TD
>