Tema: Q: Passat B3 1.8 hidraulines vairo koloneles keitimas
Autorius: M1
Data: 2014-09-07 21:31:21
Bandant prikelti ta pati 1989 Passat B3 1,8 nepasiseke su vairo 
koloneles keitimu. Donoras neatlaike ne dvieju savaiciu. Servooli 
netenku per 80km nuo Max lygio iki servoolio bakelio padugniu. Plius dar 
hidraulinio siurblio baubimas nemalonus atsirado net ir dapilant 
servooli. Blogiau gavosi nei sava sena leidusi. Reikalingas patarimas. 
Svarstau variantus:

1) Mesti lauk hidraulika ir isideti mechanine donorine kolonele. 
Motyvas- vėl burtai ant kavos tirsciu su kita donorine hidrauline 
kolonele, o jeigu tvarkyti esama- saukia 800Lt vien uz koloneles 
remonta. Kokie niuansai su mechanine kolonele. Ar baisiai sunkiai vairas 
sukinetusi ir ar reiktu vairuoti mojuojant kaip su laivu vairu?

2) Deti Passat Delfino (iki 1996m) hidrauline vairo kolonele. Maniske 
lygiaus korpuso, o ta sako kazkokio rifliuoto korpuso. Motyvas- 
jaunesne, o gal ir ivertintos B3 Passato vairo koloneles klaidos. Ar jos 
tinka i B3 Passatus?

3) Remontuoti esama. Gal turit patarti kur Kaune kreiptis, kad 
nebrangiai ir garantuotai atgainintu sena?

4) Gal kas Kaune turite tikrai veikiancia ir dar neseniai vazineta vairo 
kolonele?

Ir papildomas klausimelis- esamas hidraulinis siublys kokiu nors budu 
neturi itakos galimybei gadinti vairo koloneles salnikus. Tipo 
nenormalus kokie nors sudaromi spaudimai ar nuo susidevejimo kokiu nors 
drozliu- siukliu gaminimas, kas per servuli daeina iki vairo kolones ir 
subraizo stokui stumdantis.