Tema: Re: VW Passat B5 traukos problema
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-12-01 23:13:02
na rūdys tai ten vargiai gali kauptis. Aš ir galvojau, kad išorėj kas
supuvę ar aktuatorius gliūčia, bet kaip sakiau, pastebėjau, kad
normaliai pralėkus trasoj susitaiso....išdega ten viskas matyt.

gi turbūt tepalo ten nedaug reikia, jei jis būtent į karštą turbos pusę
sunkiasi. tai galima ir nepastebėt kad mažėja.