Tema: Re: VW Passat B5 traukos problema
Autorius: Kurmis
Data: 2015-11-25 19:55:33
nu tikras, jau nepirmas AFN motoras po ranka papuola.
man trukinejo kai ka nors vilkt pradedavau.
zinoma gumos amzius irgi itakoja, bet tam salygas daro strigusi geometrija
ir del to susidarantis perputimas.
p.s. vaukumui slangeles naudoju gryztamam kurui skirtas, is vidaus ir lauko
guma, per viduri ilietas pintas siulas. tos ir nesuskirsta ir galai
neissitaso.
Kurmis