Tema: Re: VW Passat 2006 B6 universalas automatas 140AG dyzeliukas
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2014-07-26 07:03:10
prieš dabartinį B6 ir  accordą turėjau ir B5.
Važiavo labai neblogai (1.9tdi su trim raidonom :)
Stabdė normaliai, nieko nepamenu, kad kibčiau
Posūkiuose visi passatai vartosi - minkšti jie. Maniškis B6 taip pat. Kai su
dabartine Aubi tq su sportine pakaba lygini, tai lyg F1 bolide stabilumas :)
Ergonomika dalykas subtilus - gal ir man palyginus su B6 ten 6/10 tik duočiau
Durys nieko nepamenu blogo
Lempos buvo bixenonai, tai švietė super. Dabartiniame Bš adaptyviniai xenonai
žinoma kiečiau, bet tam laikui buvo super.
Dėl langų nežinau, nebuvo bėdų, pas B6 buvau nurovęs trosą žiemą. Anas B5 buvo
sedanas, tai be galinio valytuvo.

news formulated the question :

--
Deivis [persona], Vilnius