Na pats valdau jau ilgiau kaip metus B5.5, pirkau su 220k rida. Kiek reali - negarantuoju, bet matomai arti tiesios. Važiuoklė dar originali buvo. Pradėjo barškėti - pasikeičiau visas svirtis (išskyrus apatines), lemforder, manau normaliai važinėjant dar 150k minimum trauks. Pirkau didmenos kainom, pasikeitėm per pusdienį savo jėgomis - viso kaina ~1000 Lt. Iš tavo paminėtų problemų susidūriau tik su galinio valytuvo užpuvimu. Važiuoja gerai (96 kW); stabdo gerai (susidėjau ATE diskus, kaladės trw); lempos šviečia gerai (nusipoliravau pats); langų kėlikliai vietoje; posūkiuose taip, vartosi (be tai cruise'inis automobilis, nori laikymo ant posūkių - imk bmw3 :). Vibruoja - taip, vibruoja. O nevienodi veidrodėliai ne tik B5, bet ir panašių metų audi dedami. "news" parašė naujienų news:lqt046$on3$1@trimpas.omnitel.net... On 2014-07-24 21:15, Erikas wrote: > Kodėl B5.5 važiuoklė briedas? Dėl to, kad daugiasvirtė ir > komfortiškesnė? Kažkodėl į Audi, BMW 5 ir kt. deda analogiškas > daugiasvirtes važiuokles. > Aišku lietuviui kas svarbiausia - kad būtų pigu, perka pigiausias > kiniškas dalis ir po to verkia, kad nelaiko. Viską tos B5.5 važiuoklės > laiko, tik reikia periodiškai patikrinti ir dėti ne kinišką produkciją. nu kaip ten sako - jeigu pati masina gerai sutverta ir patinka kaip vaziuoja tai tada negaila ir investuoti pinigu i ja, kad ilgiau laikytu. To negaliu pasakyti apie B5. Ten viskas absoliuciai blogai. Vaziuoja blogai, stabdo blogai, posukiuose vartosi, vairuotojo darbo vietos ergonomika bloga, net durys atsidaro blogai, lempos sviecia prastai. Langu kelikliai luzta, galinis valytuvas uzpuna. Net negali laikyti rankos ant pavaru svirties vaziuojant, nes jinai vibruoja taip nevaikiskai. Zodziu labai prideges VW/Audi blynas. Pvz. koks debilas sugalvojo nevienodo dydzio veidrodelius deti sonuose?? Begti reikia nuo tos masinos. Joks sveiko proto zmogus nemerks i vaziuokle 3000lt vos isgirdes bildesiuka kuriame nors kampe.