Tema: Re: VW Passat 2006 B6 universalas automatas 140AG dyzeliukas
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-07-24 22:42:12
kolega turėjo tokią gausiai ubytą A4 su kuria jam nesisekė, vis dar 
jaučia traumą :)

On 2014.07.24 21:15, Erikas wrote:
> Kodėl B5.5 važiuoklė briedas? Dėl to, kad daugiasvirtė ir
> komfortiškesnė? Kažkodėl į Audi, BMW 5 ir kt. deda analogiškas
> daugiasvirtes važiuokles.
> Aišku lietuviui kas svarbiausia - kad būtų pigu, perka pigiausias
> kiniškas dalis ir po to verkia, kad nelaiko. Viską tos B5.5 važiuoklės
> laiko, tik reikia periodiškai patikrinti ir dėti ne kinišką produkciją.
>
> "md"  parašė naujienų news:lpthpl$ue1$1@trimpas.omnitel.net...
>
> 11/07/14 09:44, tranzoo rašė:
>> tai, kad tose 5.5 pilna palikta bug'u... tokiam kaip as ar tu - tai
>> nebutu problema... bet yra kitokiu zmoniu...
>>
>> as visgi uz 06-07 B6. su dvilitriniu dyzeliu. ir zinoma istorija. arba
>> gerai iskratytas. paieskojus galima rast tikrai gero stovio su 150kkm
>> rida. - vaziuosi ir vargo nematysi.
>>
>> p.s. http://tinyurl.com/mt6rvvx
>
>
> NEEEE! tik ne 06-07, taigi ten liudnai pagarsejes 2.0 PD... nuo 2008
> galo ar nuo 2009 pradzios buvo pradeti montuoti CR varikliai (juos
> atskirsi pakeles kapota ir pamates ant virsutines variklio apsaugos
> istrizus bruksnius).
>
> O kas liecia vaziuokle su tuo briedu B5-B5.5 net nelyginama. Jau ka
> reiskia, kad masinos KAUNE vazineja nuo 2007 ir niekas vaziuoklei nedaryta!
>
> Pirmieji B6 egzemplioriai linke rudyti, zinau kam surudijo vdrebezgi.
> Todel rinktis reikia tik nuo 2009 realiai.
>