Tema: Re: VW Passat 2006 B6 universalas automatas 140AG dyzeliukas
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-07-11 10:58:47
p.s. vieną žinojau '05, tai beveik 300kkm nuvažiavo keičiant tepalus ir
kartais pamirksint Check Engine lempai, paskui link tu 300kkm ar tai
EGR'as kažkas ten panašiai nusprogo. Dvilitris benzas. Na ir bagažinės
dangtis aplink numerio lempas supuvo.

Bet tai kitas vertus, tai ko norėt, kai murziai granatos gumas keičia
kūjais ir lomais hujarindami visai ne ten kur reikia, kad ta mašina
paskui neužpistų :).