Tema: Re: VW Passat 2006 B6 universalas automatas 140AG dyzeliukas
Autorius: tranzoo
Data: 2014-07-11 11:16:42
kazkaip nesigirdi. pas mus yra trys valdiski ir du privatus 06-07. tik
kilometrus skaiciuoja...

aisku kai prisiskaitai forumuose - tai baisu... bettai imho tas variantas,
kai nutaisomi kitaiskom detalem ir kuju nuimamom granatom.

is svogerio juokesi, kad jis taip brangiai mano ex paeme, bet kai pabande -
viskas aisku pasidare. 120kkm nubeges lietuvoj kaip katik is saliono
palyginus su turginiais... toks ispudis, kad taksave is kaip minimum pora
milijonu prisuke....