Tema: Re: VW Passat 2006 B6 universalas automatas 140AG dyzeliukas
Autorius: Erikas
Data: 2014-07-24 21:15:04
Kodėl B5.5 važiuoklė briedas? Dėl to, kad daugiasvirtė ir komfortiškesnė? 
Kažkodėl į Audi, BMW 5 ir kt. deda analogiškas daugiasvirtes važiuokles.
Aišku lietuviui kas svarbiausia - kad būtų pigu, perka pigiausias kiniškas 
dalis ir po to verkia, kad nelaiko. Viską tos B5.5 važiuoklės laiko, tik 
reikia periodiškai patikrinti ir dėti ne kinišką produkciją.

"md"  parašė naujienų news:lpthpl$ue1$1@trimpas.omnitel.net...

11/07/14 09:44, tranzoo rašė:
> tai, kad tose 5.5 pilna palikta bug'u... tokiam kaip as ar tu - tai
> nebutu problema... bet yra kitokiu zmoniu...
>
> as visgi uz 06-07 B6. su dvilitriniu dyzeliu. ir zinoma istorija. arba
> gerai iskratytas. paieskojus galima rast tikrai gero stovio su 150kkm
> rida. - vaziuosi ir vargo nematysi.
>
> p.s. http://tinyurl.com/mt6rvvx


NEEEE! tik ne 06-07, taigi ten liudnai pagarsejes 2.0 PD... nuo 2008
galo ar nuo 2009 pradzios buvo pradeti montuoti CR varikliai (juos
atskirsi pakeles kapota ir pamates ant virsutines variklio apsaugos
istrizus bruksnius).

O kas liecia vaziuokle su tuo briedu B5-B5.5 net nelyginama. Jau ka
reiskia, kad masinos KAUNE vazineja nuo 2007 ir niekas vaziuoklei nedaryta!

Pirmieji B6 egzemplioriai linke rudyti, zinau kam surudijo vdrebezgi.
Todel rinktis reikia tik nuo 2009 realiai.