Tema: Re: VW Passat 2006 B6 universalas automatas 140AG dyzeliukas
Autorius: Erikas
Data: 2014-07-24 21:11:19
Pritariu. Prieš metus pirkau 2001 B5.5 dar su gamykline važiuokle, odometras 
rodė ~220.000. Kiek realių - nežinau, bet bus arti tų pačių 220k. Bet faktas 
tas, kad visos svirtys buvo gamyklinės. Arba keitė į originalius vw servise. 
Originalius turiu omeny Lemforder'ius su VW/OOOO ženkliukais.



"Dainiushas"  parašė naujienų news:lpoh1l$a7l$1@trimpas.omnitel.net...

o ten koks būtent buvo kontekstas? Jei tu apie B6, tai ten visai kitokia
pakaba ir plieninė ji tik dėl to, kad pigesnė.

Ir ten šiaip daugiau niuansų su ta liumine pakaba, ne vien tik svoris.

Ir, kad ji nelaiko remontuojama kitaiskomis detalėmis - čia jau tikrai
ne aliuminio problema :)

On 2014.07.11 13:40, Stork wrote:
> O tai kodel tupi VW inzinieriai atsikande aliuminio (lengvesne masina) eme
> det pliena? Ir apie tai buvo skalambijama internete, kad VW taiso klaidas.
>
> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message
> news:lpocgt$72d$1@trimpas.omnitel.net...
>> o koks skirtumas iš ko tos svirtys padarytos? ar tu galvoji, kad kai
>> sugenda šarnyras, tai tame reikale kaip nors dalyvauja svirties 
>> aliuminis?
>>
>> On 2014.07.11 12:39, Stork wrote:
>>> Tai svirtys ne plienines jau sudetos?
>>>
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message
>>> news:lpo5gp$223$2@trimpas.omnitel.net...
>>>> tipo jie ten labai skiriasi :).
>>>>
>>>
>>>
>>
>
>