Tema: Re: VW Passat 2006 B6 universalas automatas 140AG dyzeliukas
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-07-24 22:41:26
na aš išėmiau 9-nių metų ir 290kkm, viskas buvo su VW/OOOO ženkliukais
ir automobilio pagaminimo metais. Tik stabilizatoriaus traukes pakeičiau
prie 260kkm.
Paskui MOOG'ai jau laikė kiek mažiau, sekantys MOOG'ai dar mažiau. Ir
šiaip nelaiko ne dėl aliumo, o dėl hujovo tepalo šarnyruose kuris
sudžiūna ir dėl hujovų apsauginių gumų, kurios praleidžia vandenį.