Tema: Re: kur atsijungia lebda pas mondeo 95" ATOMAZGA :)
Autorius: 3brolis
Data: 2009-11-09 13:04:24
o  vakumo zarna nusove del duju sprogimo , nekitaip. daba kita mintis
neduoda ramybes , kaip paduot papildomo oro i isiurbima uz maisytuvo:) na
norisi kad ir su dujom ir su bendzinu ok butu , daba pastaciau "parazitini"
voztuva , kai su dujom traukia ora is lauko , su bendzinu atsaka blokuojasi
ir vakuma gauna  tikrasis jo emejas kazkokia fignia ant gryztamo kuro
slangos prie paskutinio purkstuko . bet per voztuva  truksta praeinamumo ty
mazoka oro stabiliom apsukom  :( o kai zinau daba kodel veikia  ,  nenoriu
vazinet su numauta slanga  ir kad siurbtu is lauko  visa bruda :(  bet
greziot plasmasini kolektoriu daryt papildoma  reguliujama oro padavima irgi
nesinori , daug laiko daug darbo o neaiski nauda :(
ech, islieka esmis klausymas kaip priverst taisiklingai dirbt nededant 4
kartos o su slanginem  dujom mano  forduka :)