Tema: Re: kur atsijungia lebda pas mondeo 95"
Autorius: Vasaris
Data: 2009-11-02 13:56:58
Mano žiniomis - niekur. Originali liambda teisiai smeigiasi į žgutą, kur
eina į kompą. Jungties neradau/nežinau. Keičiant stipusią liambdą, naujosios
laidai presuojasi tam tikra tvarka. Tau užtektu nupjauti tinkamą laidą -
žemę arba signalą, kad signalo neduotų (dar yra du pakaitinimai).

Tačiau tai visiškai ne sprendimas tavo atveju, sprendimo reikia ieškoti
diagnozavimo būdu, nes priežasčių N+1 ir greičiausiai liambda nekalta, bent
jau ne pirma sąraše. Pirma ieškok vakuumo dingimo, greičiausiai
Rubber-T-Piece.