Tema: Re: kur atsijungia lebda pas mondeo 95"
Autorius: 3brolis
Data: 2009-11-03 15:33:09
jo, nuoroda gera galvos pasukimui  , dekui,  gaila, kad engelskai skaityt
sunkiai einas tokia placia technine linkme, bet dauguma tavo isvardintu
dalyku , turetu turet ytaka  vienodai blogoms apsukoms  tiek saltam tiek
karstam varikliui ir kas durniausia visus tuos vakumus ir kt slangas nelabai
isivaizduoju kaip diagnozuot :(  sunervinai cia su tokiu kiekiu informacijos
, einu geriau pradziai lembdos laidus apsikarpyt , jei rasiu is virsaus :),
bent nieko nekainuos ,
Ps . jei ne TA ir saltas oras (na negali palikt pasildyt ryte ant duju,
salta juk reduktoriui nedirba  :):)  , deciau skersa ant tu apsuku veikiant
bendzinu  vistiek dujom vazineju ,