Tema: Re: kur atsijungia lebda pas mondeo 95" ATOMAZGA :)
Autorius: 3brolis
Data: 2009-11-09 11:31:44
> O kaip sekes ieskot ir kas buvo parasysiu :)  mazu kam pades prie bendros 
> praktikos:)

taigi: bet iš pradžių ,anegduoc i tema :)

 Ateina kaubojus i laukinių vakarų salūną. Visi aplink iš karto:
- Kas čia TAIP dvokia?
Žmonės krenta nuo kėdžių, vaikai nuo dvoko alpsta. Kaubojus išgeria alaus ir
sako:
- Mano kojinės.
Kažkas klausia:
- Klausyk, aš netikiu, kad tavo kojinės gali TAIP smirdėti. Čia kažkoks
nepakeliamas, nežemiškas dvokas.
- Tai aš galiu jums papasakoti, kodėl jos taip smirda.
Visi susidomėję:
- Nagi, papasakok!
Kaubojus dar atsigeria alaus ir pradeda:
- Joju aš per dykumą, ir staiga indėnas, lyg iš dangaus nukritęs, meta į 
mane
ietį. Aš pasilenk, išsitraukiu vieną pistoletą, pokšt jam galvon ir baigta. 
Joju
toliau. Tada iš niekur nieko du indėnai atbėga ir meta į mane ietis. Aš 
vėlgi
pasilenkiu, išsitraukiu abu savo pistoletus ir pokšt pokšt abiemsį galvas. 
Taigi
joju toliau. Ir kas ten? Ogi manes laukia VISA INDENŲ ARMIJA. Jų gal 80. Ir 
visi
į mane meta savo ietis. Aš nušoku nuo arklio, išsisuku nuo iečių krušos,
persiverčiu ant žemės, išsitraukiu abu savo ginklus ir pych pach pokšt 
iššaudau
visą jų armiją. O kojinės smirda nes labai ilgai neploviau.

na o mano  istorija prasidejo nuo krizes, kai is bado idejau dujas i forda , 
kadangi badas, pinigu neturiu kazkam duoti, kad idetu ir mazai kas nori det 
ne ju iranga  . tad teko eilini karta paciam.  Idet buvo gan paprasta, bet 
neisejo paleist, kad dirbtu ant laisvu:( info kaip paleist  nieks 
nesidalino, o gal  nezinojo , o gal  ne tu klausiau, bet pasirinkus 
lengviausia sprendimo buda, mechaniskai suklelus droselio sklende viskas 
susitvarke. Taip vazinejant keleta men, sulaukaiu  lememo BŪM ! po kurio 
sukilo apsukos! aisku pamislyjau, kad po sprogimo  kas su reduktorium nutiko 
i geraja puse, kad  teko ismest net mechanini droselio sklendes pakeleja, 
viska isejo sureguliuot kaip pridera , dirbo gerai tiek su benzinu , tiek 
dujomis,apsukos visur tolygios net viska  senai pamirsau . bet.visai nesenai 
, pasirodzius pirmiem salciam, kai is ryto su dujom nepasildysi masinos, 
pastebejau, kad ir su bendzinu variklis nedirba, plaukioja apsukos gesta, 
bet dirba kazkiek, kol visai saltas, pirma mintis LEMBDA ZONDAS !  na zinoma 
del jo vienas kolega mane atkalbejo, dave rimta nuoroda, prigazdino su 
vakumais ir nuteike skeptiskai del duju :( taigi savaitgali  ziuriu idemiai 
po kapotu, ir kagi as matau! ogi viena vakumo slanga nuo kolektoriaus 
nusimovus ! na as ja staigiai uzmaunu  ir vuoalia, stebuklas ! dirba !, 
mintimis dekingas VASARIUI uz patarimus, dziaugiuosi, kad sutaupiau kruva $ 
nieko keist nereiks, zinoma reikia aplaistyt  mysliju sau , ir vakare lekiu 
i parda ! nuvaziuoju gal kokius 4 km salone jau silta , o ant duju masina 
nenori manes vezt ! gesta ant laisvu ! , prie pardes praleidziu po kapotu 
koki pusvalandi reguliuojant dujas,bet viskas be rezultatu :( . isauso 
sekmadienio  rytas, vel gulineju po kapotu , po masia. ko as tik nedarau, ir 
prisimenu ta lemtinga BUM, kai sukilo apsukos ir viskas susitvarke  kas buvo 
susije su apsukom !greit vel numanu  vakuma ir stebuklas!po trupucio 
pasukaliojimo, ant duju  viskas veikia! bet neveikia bendzinu :(  aisku 
trauras, minciu kruva...  o jei  trumpai :
 neveike  todel, kad  lembda nedirbo ! :):)
 vis tik lembdos  fiske yra! po buferiu:) pridrekus bjaurybe buvo . Isvada : 
kadangi lembda mate kuro misinio paliesejima itraukiant papildomo oro per 
kolektoriu  i degimo kamaera , viska pagal lembdos parodymus kompensavo 
kompas ,nera lembdos, nera tolygaus darbo :)

 aciu uz demesi:)